ما کجائیم؟!

بالاخره بعد از این همه روز امروز فرصتی شد تا سری به این خونه خلوت بزنم. 

کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم. 

1- در خبرهای امروز عکسی دیدم از ورود خانم اِما /بون/ینو وزیر امور خارجه ایت/الیا که چند وقت پیش به تهران سفر کرده بودن. این عکس نشون می‌داد که ایشون از حق طبیعی نداشتن حجاب استفاده کردن و بدون روسری وارد مرز پر گهر شدن. خوب از اونجایی که این عکس‌ها رو تو رسانه های داخلی نمیشه دید مثل همون عکس‌های قدیمی محمودخان عده‌ای در سایت‌هاشون همون موقع گفته بودن که نخیر ایشون با حجاب اومدن و ما عمرا بذاریم کسی بدون حجاب وارد این ام /القری /اسلام بشه. حالا به حواشی این داستان کاری ندارم ولی واقعا ما کجای کار هستیم؟ یعنی ما که نه، از ما بهترون. یعنی تا چه زمانی این جماعت درگیر این مسائل بی اهمیت هستن؟ شاید الان دیدن فیلم ارودگاه آشو/یتس برای ما وحشتناک باشه اما به شکلی دیگه همه ما در یه آشو/یتس بزرگتر زندگی می‌کنیم. آیندگان چه کتابهای دردناک و چه فیلم‌های وحشتاکی در مورد ما خواهند ساخت.

2- قدرت پول اونقدر زیاد هست که تقریبا هر ناممکنی رو ممکن کنه اما به همون اندازه هم توانایی برهم زدن هر رابطه‌ای رو داره.

3- از امروز 45 روز مونده به تموم شدن سال. کاش تو سال آینده هر ایرانی حداقل چند روز، روزگار خوشی داشته باشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
omid1977 دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 12:32 http://omidkhan1977.blogfa.com/

سلام
شما کلن خیلی کم پیدایید ها
خبری یه!!!

سلام
کم سعادتیم مهندس.

منجوق دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 16:23

عزیزم چنان به غاط کردن افتادیم که نگو . وقتی مجوز شکار توی مناطق محافظت شده رو دادن به یه مهمون خارجی حجاب که چیزی نیست. تازه اینها درز می کنه خبردار می شیم . از خیلی هاش خبر هم نداریم.

خوب لابد مهمونشون خیلی خارجی بوده براش نوشابه خارجی باز کردن

مریم نگار پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 08:46

...سلام..بعد مدتها بالاخره بروز شدید سپیدار عزیز...
در مورد 1 بگم که حق با شماست...سوژه خوبی هستیم برا آیندگان و فیلم هاشون...از روسری سرکردن اجباری میهمانان مملکت مون..تا تردستی و میمون فرستادن به فضا و تا زدوخورد در صفوف برنج و مرغ..اونم در قرن 21 ام..و...امواج و هوای آلوده ..و....
در مورد 2 میشه کمی روشنتر توضیح بدید نازنین ؟!!
در مورد 3 هم ..آمیـــــــــــن...

درود بر شما
توضیح؟ فک کردم کاملا واضح هست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.