آقای دکتر آسیب شناس اجتماعی!!

مخاطبین محترم هر چی من می‌خوام بی خیال مسائل و مشکلات خانم‌ها بشم و سوژه‌های دیگه‌ای برای این وبلاگ پیدا کنم نمیشه! چرا؟ خوب شما این لینک  رو مشاهده بفرمایید. وقتی آقای دکتر آسیب شناس اجتماعی از لغت "پیر دختر" استفاده می‌کنند و رسانه مربوطه هم این لغت رو اصلاح نمی‌کنه دیگه چه توقعی باید از بقیه ملت داشت؟! من نمی دونم در بقیه کشورهای جهان هم اینقدر برای ازدواج برنامه رادیو و تلویزیونی و همایش و مقاله هست یا نه؟ با این همه تسهیلات و تشویق‌هایی که از سوی جامعه و خانواده ها برای ازدواج میشه پس چرا هر روز داره آمار طلاق بیشتر میشه؟ خوب من به این نتیجه رسیدم که اغلب ازدواج‌ها مثل انجام دادن بقیه کارهای روزمره زندگی هست. کاش به جای این همه سمی ناهار و اظهارنظرهای آبکی یه دو ترم مهارت‌های زندگی به نسل آینده آموزش داده بشه. حداقل با یکسری از مفاهیم زندگی واقعی آشنا بشن تا کعبه آمال آرزوها تو یک لحظه ویران نشه.
نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه شمیم یار جمعه 10 آبان 1392 ساعت 00:19

سلامم عزیز جان
دلم خیلی تنگ شده...و فعلا این از همه مهم تره آقای دکتر آسیب نشناس رو ولش کن...

سلام از ماست
همچنین. چه عجب این طرفا؟ راه گم کردین

مریم.. چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 10:58

وااااقعااااا ؟؟؟!!!...همچین اصطلاحی بکار برد؟؟!!!
متاسفانه لینک برام باز نشد بخونم....ولی باید بگم .. دخترانی به معنای واقعی پیر میشن که بدون شناخت از ازدواج و مسئولیتهاش وارد زندگی با کسی میشن که نه براستی میشناسنش...و نه حتی مطمئنن که درصدی نقطه اشتراک خواهندداشت..
راستی ببخشید...سلام نکرده وارد شدم...
سلام بر سپیدار عزیززز..

درود بر شما
احتمالا چون شما با هلتر/شک.ن بودید باز نشده!!!
به هر حال آقای دکتر بودن دیگه.
متاسفانه اغلب ازدواج های ما از همین مدلی هست که شما می فرمایید.

دل آرام سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 22:45 http://delaramam.blogsky.com

این آقای دکتر اساسا قابلیت اظهار نظر کردن نداره. آخه ببینش چی میگه!!
از یه طرف میگه دخترها دارن تن میدن به زندگی مجردی، بعد از یه طرف میگه دخترها از ترس مجرد موندن تن میدن به ازدواج های نامناسب!! تازه باز هم حرفهای چپکی زده که حوصله ندارم ریز به ریز تحلیلش کنم!!

حالا شما اینقدر خودشو ناراحت نکن دلارام جان. بچه بوده دیگه از روی بیسوادی یه حرفی گفته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.